torsdag 18 mars 2021

Coronavaccin: Hög tid gasa ner hysterin-många läkemedel kan döda dig

 

I Sverige dör upp till 3000 människor om året av läkemedelsbiverkningar. Det är ingen nya uppgift, utan allmänt känt bland läkare och forskare. 
På bilden här ovanför har jag en grabbnäve full med världens farligaste medicin: Wafarin. Waran som det blodförtunnande medlet också kallas för. 
Medicinen är samtidigt väldigt effektiv för din överlevnad i samband med diverse sjukdomar. Inte minst minskar risken för drabbas av stroke. Trots det beräknas närmare 100 svenskar dö varje år av läkemedlet. 
Grabbnäven med de ljusblåa pillren på bilden är min. Jag har hällt upp vad jag sätter i mig under några veckor. 
En rejäl laddning. 
Därför ser jag folks oro över riskerna med coronavaccinerna med viss förvåning. 
Jag hamnade själv i medicinträsket för 40 år sedan. Det är jag glad för. 
Utan alla mediciner jag stoppar i mig hade jag varit död idag. En gång tappade jag hörseln av en blodtrycksmedicin. En annan gång var det något annat hemskt.
Mardrömmar inget ovanligt.
Så inte tvekar jag för en sekund ta en eller två sprutor mot covid-19. 
Aldrig i livet. T
rots att världens farligaste medicin,Waran, gett mig en och annan allvarlig blödning under de snart 17 år jag tagit medicinen. 
Det har varit både blodstörtande näsblod med ilfart till närmaste akutmottagning, många gånger jordgubbsrött öga samt kraftiga blodutgjutningar på Rockbäcks vackra lekamen-se bilder här nedanför. 
Nej, ta hit sprutan mot covid-19 illa kvickt. Det är hög tid gasa ner hysterin. Tack för mig.


Inga kommentarer: