söndag 28 augusti 2022

Veckans bloggskörd makalösa 5000 besökare-dödsolyckan i Lomma i topp

 

I somras fyllde Calle Rockbäcks BLOGG mot alla odds 14 år. Det har blivit över 5400 publicerade blogginlägg. Det i sin tur en väldig mängd text som producerats genom alla åren. 
Det kunde jag inte ens drömma om, då bloggen sjösattes i juli 2008. 
Jag roade mig med att titta på den senaste veckans sju dagar. Det visar på ett dagligt snitt av 7-800 besökare. 
Otroligt. 
Flest besökare till trafikolyckan i Lomma. Inte så konstigt. Annars har det varit en blandad kompott. Listan på de aktuella dagarna: (texten fortsätter efter bilden)

Det har som sagt varit en blandad kompott. Allt från getingbo, vaccinspruta, Britt som fick badad knäna, itusågade damen till den tragiska dödsolyckan. 
Exakt så vill jag mitt bloggande ska fungera. 
Tonen, kära vänner. 
Viktigaste av allt. 
Inget är för litet eller för stort att skriva om. Det mesta fungerar alldeles utmärkt. Fast det bästa av allt är alla ni som läser mina skriverier. 
Utan er är jag noll(0). 
Hur kul är det? 
Jag älskar er alla. 
Nu sluttar vi tjafsa och drar igång en ny spännande vecka. Vad det blir vet jag inte. 
Vi får väl se. 
Om du hänger med.

 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter bra, alltid lika spännande att läsa dina inlägg.