måndag 27 februari 2023

Lomma gräver upp Bella med brösten-tjänar miljoner på gubbsjuka män

 

Så här gick det till, när Bella med brösten fångade mitt intresse. För en tid sedan dök Bella plötsligt upp i mitt flöde på Instagram. 
Hon varken sjöng, steppade eller pratade. Nej, hon stod tyst stilla. 
Log inbjudande. 
Gungade endast med sina enorma bröst som var stora som en mjölkpall på landet för 60 år sedan. 
Jag är inte dummare än jag fattade hon försökte fånga mig i sitt garn. Det hör numera till. Min futtiga pension är tydligen attraktiv. 
Kvinnor drabbas av manliga casanovor. Vi män av andra kvinnliga fördelar. 
Denna gången vaknade journalisten i mig. 
Vem är Bella med världen som arbetsfält? Efternamnet får vara. Jag fick fram följande: 
modell, influencer, healer m m på sociala medier. Ungerska. Bosatt i Budapest. 
Otaliga förstorade bröstoperationer. 
Ålder 40-45 år. Vill man se mer av Bellas kropp kostar det alltså pengar. 
Genom ett trix fick jag fram att hon de senaste året tjänat närmare 5 miljoner kronor. På män som drabbats av gubbsjuka. Detta bara genom att gunga med brösten. 
Ja, så mer därtill, kan jag tänka mig. Om du vill tömma börsen. Helt otroligt. 
Bella har också 1,3 miljoner följare. Fansen får betala månadsabonnemang till Bella. 
En gång i tiden fanns våra bystdrottningar i filmens värld i Hollywood. 
Först ut på 1940-talet var Jane Russell(1921-2011). Till vänster på bilden här nedanför. 
Och till höger 1950-talets bröstikon, Jane Mansfield(1933-1967). Omkom i en omtalad bilolycka. 
Dagens bystdrottningar finns numera i din telefon. Precis som dagens Raskenstam. 
Så se upp.




 

Inga kommentarer: