söndag 21 april 2019

Påskaftonslycka: Gifter sig på Lomma Beach

Nu är det ingen nyhet, att lyckliga par gifter sig på Lomma Beach. Det inträffar lite allt som ofta. Det finns till och med speciella bröllopsfotografer som satsar på den typen av bilder. Det märkliga med min bröllopsbild är de två dumpers som paraderar som bröllopsvittne. Om jag nu ska skruva till det, på mitt sätt. 
Det var på andra sidan Höje å jag kom farande med min el-skoterunder påskaftonskvällen. Vädret bara så fantastiskt som bara vädret kan bli, om man beslutat gifta sig till vågornas kluckande. 
Då upptäckte jag bröllopsparet på andra sidan ån med Lomma Beach i bakgrunden. Bilden jag tog inte helt lyckad. 
Det hade krävts en helt annan fotoutrustning än min smartphone. Därför blev plötsligt två dumpers bröllopsvittne till kärlekslyckan. 
Rätt unikt, om man säger som så. 
Vilket paret är, vet jag inte. 
Vet någon? 
Hör då av dig till mig.

Inga kommentarer: