lördag 22 februari 2020

Rockbäck tippar Mello-Malmö: Tre vinnare på raken-och Nanne Grönvall!

Fråga mig inte hur det gick till. 
Utan skryt kan jag säga, att jag tippat rätt segrare i tre raka Melloavdelningar. Jag är verkligen inte någon fena på det här. 
Först satte jag Robin, sedan Anna och på det Mariette. 
Hur ska jag kunna toppa det?
Jo, med Nanne Grönvall som river av, Carpool Karaoke,i ett rasande tempo. Nanne erövrar Malmö. 
Hennes entusiasm smittar av sig. 
Hela människan spritter. 
Vem kan stå emot det? 
 Det är full raket från början.
 Annars är Hanna Ferm med, Brave, den stora favoriten. Har följt henne sedan tiden med Idol. Har stora utvecklingsmöjligheter. 
Dock.
Ännu räcker Hanna inte till mot energiknippet, Nanne Grönvall. 
För övrigt. 
Vem överlever Nanne?
Frida Öhrn med, We Are One, är en outsider. 
Hennes låt har sina kvalitéer i sådana här sammanhang. 
Kan överraska. 
Det verkar bli damernas år 2020. 
Resten av deltagarna slår vi samman till ett paket. 
Vem som helst av dessa fyra bidrag här nedanför, kan gå till andra chansen. Ja, förutom då Jakob Karlberg. 
Om du tror jag saknar dig, heter Jakobs låt. 
Förlåt, men dig saknar jag inte.

Inga kommentarer: