onsdag 14 juli 2021

Tips: Lommabor i medicinträsket-beställ på apotekets näthandel

 

För min egen del började det under den lååånga karantäntiden. Sonen fick fullmakt hämta ut mina mediciner på Apoteket Hjärtat i Lomma. 
Till en början med. 
Snart nog insåg jag att sonen borde avlastas. Testade då beställa mina mediciner på apotekets hemsida. Fri leverans som pensionär hem till dörren. 
Kvällstid. 
Snabbare än blixten stod snart en vänlig man med en stor låda mediciner. 
Fungerade. 
Inga fel alls. 
Helt rätt mediciner som jag beställt via nätet. 
Sedan dess beställer jag mina mediciner på Hjärtats hemsida. Inga som helst problem. 
Nu är jag vaccinerad. 
Egentligen inga problem ta mig ner till apoteket i centrala byn. Ändå fortsätter jag beställa mina mediciner via apotekets näthandel. 
Smidigt och enkelt. 
En hel låda livräddande mediciner rakt in i hallen. 
Behöver du endast en liten lådda mediciner: leverans rakt ner i din brevlåda. 
Det fungerar också. 
Nämligen. 
Lika enkelt som näthandla kalsonger på Dressmann. 
Jodå!

 

Inga kommentarer: