tisdag 15 juni 2021

Människogrisar förorenar Lommas naturreservat-SKANDAL!

 

Mycket nedskräpning har man sett i sitt liv. Bilden här ovanför slår däremot alla tänkbara rekord i snuskbranschen. Människogrisarna har bara rest sig upp från bordet. Lämnat hela den förfärliga härligheten åt sitt öde: tomma ölburkar, halvdruckna ölglas, läskflaskor, plastpåsar, matrester och fan och hans moster. 
En förfärlig syn. 
Människogrisar utan hjärnor. 
Detta mitt i ett av Lommas natursköna reservat. (texten fortsätter efter bilderna)

Jag sprang på Eva-Karin idag. 
”Kolla här, Calle, vad jag upptäckte i morse när jag var ute med hunden. Jag trodde inte mina ögon,” berättade Eva-Karin. Morgonpromenaden med vovven i den vackra grönskan blev en chock. Människogrisar rest sig upp från bordet och lämnat allt snusk åt sitt öde. 
Det skakade inte bara om Eva-Karin utan även mig. 
Vad säger man? 
Skäms era jävla svin.
Tack för de skakande bilderna, Eva-Karin.

 

 

Inga kommentarer: