fredag 7 juni 2019

Calle Rockbäcks Blogg rasat samman

Bloggen har varit blank efter den 2 juni. 
Inga löpsedlar. 
Jag har kört för fulla segel i snart 11 år (8 juli 2008). Det har blivit närmare 4500 inlägg. Om allt mellan himmel och jord. 
Det spelar ingen roll om jag legat på sjukhus eller varit utslagen hemma. Bloggen har lik förbannat producerat material. 
Tills nu. 
Jag har kört i diket rent mentalt. 
Alldeles för mycket krämpor ångar ur min trasiga kropp. Finns inte mycket ork kvar. Skriker efter stort renoveringsbehov. 
Är på gång. 
Måste därför satsa allt mentalt förstånd till kampen som kommer. Laddar därför batterierna med familjen, samt hustrun som ett osannolikt draglok. Det är guldet i min tillvaro. Jag kommer igen. 
Ha tålamod. 
Tipp tapp, tippe-tippe-tipp-tapp, tipp, tipp, tapp...

Inga kommentarer: