söndag 18 oktober 2015

Höstens mest färgsprakande buske

Det finns mycket jag skulle kunna skriva om i dag, men jag gitter inte. Jag vill bara få finnas till. Njuta av livet. 
Jag bryr mig inte ens om, Stefan "Kaos" Löfven, eller att Sverige fick Danmark i playoff-lottningen till EM.
Det blev i stället en vacker röd/lila buske i Dalby. Fångad av min mobilkamera. 
Banne mig om det inte är höstens vackraste buske. 
I så fall är det gott nog. 
Jag började färga hösten den 7 oktober med ett litet förvirrat löv på min dörrmatta-se löpet här intill. 
Med den röd/lila busken som är rena rama nyårsraketen, sätter jag punkt för hösten på bloggen. 
I veckan åker nämligen vinterdäcken på, så det så.
Vingad benved, heter busken. 
Här i GRÖNSKA.
Och så lyfter vi på hatten för FC Rosengård. 
Damerna tog hem SM-GULD för tredje säsongen i rad. 
GRATTIS!

Inga kommentarer: