lördag 27 februari 2016

Jag vill Linda Bengtzing vinner Melodifestivalen i Gävle

Nej, jag har inte ens hört Lindas låt, ”Killer girl”. Ändå vill jag att Linda Bengtzing tar hem Mellot i kväll. 
Nej, jag är inte ens ett fans till Linda B. Ändå önskar jag henne en framgång för lång och trogen tjänst. 
Det finns väl få schlagerbönor i det här landet som strider om en plats i rampljuset som Linda Bengtzing. 
År ut och år in. 
Hon vill så hemskt gärna ta steget från schlagerträsket till absoluta elitnivån, där Carola och Perrelli lirar. 
Gång efter annan blir det Mello Jello med smak av citrus. 
I år stal hon t o m rubrikfloran med sitt avslöjande om att hon sjunger utan trosor. 
Rubriker, rubriker. 
I själva verket kommer hon att ha bikinibyxor på sig. 
Japp, som sagt var. 
Mello Yello redan innan start. Så då förstår ni hur det slutar. Fast Linda Bengtzing är säkert med nästa år igen. 
Nu med trosor. 
EXTRA-EXTRA 
Linda Bengtzing fick i morse akut söka tandläkare. 
Orsaken är en inflammerad visdomstand. 
Så här såg jag själv ut vid ett akut tandläkarbesök. 
Inget kul alls. 
Och inte kunde jag sjunga.
Hur ska det här sluta? 

Inga kommentarer: