onsdag 26 juli 2023

Lommarapport: I natt slog Calle Rockbäcks Blogg rekord-100 000 besökare i juli månad!

 

På bilden här ovanför ser ni 100 000 människor. Det är vad min blogg haft som besökare under juli månad 2023. Under natten till onsdag passerade nämligen bloggens interna räkneverk den magiska siffran. 
Det är knappt jag tror det är sant. Det svindlar för ögonen. En ofantlig siffra.
När bloggen sjösattes i juli 2008, kunde jag räkna in lite över hundra besökare under samma månad. En droppe i havet. Nu alltså över 100 000 bara i juli månad 2023. 
Sammantaget under dessa 15 år handlar det om miljontals besökare. 
Det är en helt annan historia. 
Jag får tacka alla som finner nöje i vad jag skriver.  Bugar och bockar.
Mer kan jag inte göra. 
Jo, blåsa en bubbla.

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Calle! Ser fram emot många inlägg framöver.