onsdag 1 december 2010

Putin som Batman och Medvedev som Robin. Första bilden!


Wikileaks publicering av hemligstämplad diplomatpost, har skakat om den diplomatiska kåren. Carl Bildt springer som en skållad råtta mellan de svenska nyhetssändningarna i radio och TV. Han är MYCKET irriterad över ofoget. CB ger ett skadeskjutet intryck. Svenska journalister hummar märkligt nog med.
Rysslands Putin kommer nu att träda fram i CNN, fast även här läcker det.
Han ser ingen katastrof med publice
ringen, men säger:
-Diplomaterna måste vara försiktig med sin korrespondens, säger han.
Den 1 december.
Den 2 december.
Tycker han det är ärekränkande.

Wikileaks har som bekant avslöjat att Putin och hans polare, Medvedev, kallas för Batman och Robin av den amerikanska diplomatkåren.
Det tycker jag är väldigt kul. Och träffande. Men Putin blev Surin.
Jag for ut på nätet, men någon bild på det såta paret som Batman och Robin fanns varken i Sverige, USA eller i något annat land. Då laddade jag min photoshop och skapade själv världens första bild på paret som Batman och Robin.
Nej, det var inte helt lätt. För a
tt fixa trolleritricket måste man vara väldigt tränad på photoshop. Mitt Herrskap, det är jag (skryt, skryt).
Håll till godo.




Inga kommentarer: