måndag 4 november 2019

Jag tager mig för pannan-terror imamer släpps fria

Det som inte skulle kunna ske, inträffade lik förbannat. 
Ena dagen säger regeringen, att de sex imamska salafisterna ska utvisas ur landet. Nästa dag släpps de fria från förvaringen. 
Ett modernare ord för koncentrationsläger (min anm.). 
Imamerna kan återvända som martyrer som fria skäggiga män till sina moskéer i Sveriges avlånga land, inför jublande salafistbröder. De blir fritt fram med radikaliseringen för värva nya svenska IS-krigare. 
Det är fan i mig inte klokt på något vis. 
Det är vid sådana tillfällen jag tager mig för pannan. 
Vad är det för människor som styr Sverige? 
Snart nog poppar regeringens städgummor, Mikael Damberg och Morgan Johansson, upp och pratar skit. 
Gud Fader i himmelen, vad trött jag är på dessa pajasar. I bakgrunden går en feg statsministern, Stefan Löfven, och mumlar, ”Det måste vara hållbart.” 
En som sitter still i båten och ler är, Jimmie Åkesson. Av bara farten kommer SD i nästa valundersökning att öka med ytterligare procentenheter. Rent ut av passera Socialdemokraterna med Stefan Löfven som sitter i ett gungfly och kämpar på med hållbarheten. 
Nej, jag tager mig för pannan och skriker rakt ut: ”En ding ding ding ding värld!”

Inga kommentarer: