måndag 1 januari 2024

Sandra Bullock och Angelina Jolie: Hollywoodstjärnor sugna på en Rockbäck

 

Det började med Sandra Bullock. Vår bekantskap blev till slut hetare än spisen. 
Då ska ni veta att Sandra Bullock inte är vem som helst i Hollywoods sagoindustri. Den tidigare Oscarsvinnaren drar årligen in åtskilliga hundra miljoner dollar på sina filmroller. Inget dåligt parti alls, om man skulle säga som så. Det hade varit något gå och flanera med över Centrumtorget i Lomma. Nu blev det aldrig så. 
Lika så bra det. 
Fast andra sidan rök där en liten biroll i en Bullockfilm. Så här gick det till som aldrig gick till alls. 
Innan förra året(2023) tog slut fick jag plötsligt en dag en vänförfrågan från Sandra Bullock på Instagram. Jag blev minst sagt förvånad. 
Jag hade ingen aning om att Sandra Bullock hade den minsta aning om min rätt obetydliga existens i världsmetropolen Lomma. 
Det får ni allt hålla med om. 
Hur som helst höll jag masken. 
Vi började med små käcka tillrop till varandra. Till slut lurade jag in henne/vem i en fälla. Anade nämligen ugglor i mossen. Tvingade skribenten skriva en längre story. 
Inget rätt där. 
Engelskan helt fel. 
När jag googlade Sandra Bullock visade det sig att hon bojkottade de sociala medierna. 
Bluff och båg. 
Någon ville lura skjortan av mig.
Sågen gick. 
Skarpt.
”Good luck to you”, fick jag till svars från skojaren. Det gäller vara vaksam.
Ja, sedan dök plötsligt Angelina Jolie upp och ville bli min vän. Det var hon som hade det stökigt nog med Brad Pitt. Det fick allt räcka så med mr Pitt. 
Aldrig får en stackars människa vara glad.
Det var i alla fall nära med Sandra Bullock.
Jaså, inte det.

 

Inga kommentarer: