torsdag 4 januari 2024

Skräpprogram-Killinggängets comeback i SVT

 

Sex mycket trötta gubbar har fått en tung uppgift av SVT. Fyll tre heltimmesprogram med något kul. 
Hur det gick? 
Åt pipan. 
Rakt ut i grönsalladen och blev skit av allt samman. De roliga gubbarna var inte roliga alls. Mest depressioner och tunga sömnproblem, Var och en vaktade sin tunga noga. Här ska min själ inte bjudas på något kul alls. Flum i tre timmar blev resultatet. 
Jag har sett dessa tre heltimmesprogram. 
Ångrar mig. 
Jag bjöds på skräp. 
De sex gubbarnas comeback i rampljuset borde aldrig visats. Henrik Schyffert, Andres Lokko, Robert Gustafsson, Johan Rheborg, Martin Luuk och Tomas Alfredson slog rekord i tråkighet. 
Hemskt att se. 
Då var det roligare på den tiden Robert Gustafsson drack klorin eller gick loss som Weyron i ottan. För inte tala om brandchefen. Men så drog också Robert ett tungt lass, när det begav sig. Han är proffs. Resten amatörer med tomt pladder som kunskapsbas. Det framgick med all tydlighet efter sett den onödiga programsviten i SVT. 
Skäms på er. 
Besviken är jag, minst sagt. 
Får man slakta heliga kor? 
Ja, det får man. 
Utom i Indien.

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller helt med. Jag såg del 1 och tänker inte lägga tid på övriga delar.