onsdag 18 december 2013

Datum spikat. Då öppnar nya COOP i Lomma!

Jag vet inte hur många Lommabor som frågat mig om när COOP:s nya butik i nybygget i centrum öppnar upp portarna. 
I dag får vi så äntligen ett besked från Christine Kullgren på COOP: 
"Vår plan är att öppna den 26 februari 2014. Det kommer att bli en trevlig invigning", svarar hon på min raka fråga. 
Pust, det var med nöd och näppe, höll jag på att säga. Det gäller att inte brodera ut svaret för mycket. 
Fast redan under onsdagen började man inreda butiken, tex hade plastpåsarna kommit på plats. 
Det visar bilden, här nedanför, som jag fick från vännen Peter A. 
Peter tog en bild genom den skitiga rutan som kommer att vara glasklar onsdagen den 26 februari. 
Annars ett Klart Besked från COOP.
Alltid något.

Inga kommentarer: