måndag 8 juli 2013

Jubelbloggen tuffar på mot en milj besökare!

Den 8 juli 2008 sjösatte jag min blogg i cyberspace. Jag hade inte en aning om någonting. Rakt ut i det okända. 
I dag fyller bloggen 5 år. För att summera den resan måste det till ett bokprojekt. 
Från att ha varit högst 3 besökare på bloggen den 8 juli 2008, tuffar den fem år senare på mot 1 (!) miljon besökare. 
Fattar ni? 
Det gör inte jag. 
Under resans gång har jag skrivit och publicerat hela 2223 inlägg om allt mellan himmel och jord. 
Från smått till stort. 
Blandat och gett. 
I bland har det blivit riktigt bra. Men också rejäla magplask. Alltså precis som både ditt och mitt liv är i verkligheten. 
Jag har inte haft tråkigt en enda sekund. Bloggen är min baby som växt till sig. 
Numera är den en liten naggande god krabat. Jo, det är jag som sitter på min löpsedel, 5 år gammal. 
Bloggen har alltså livet framför sig. 
Tack alla mina bloggläsare för att ni finns till. 
Utan er är jag ingenting.
 

Inga kommentarer: