måndag 19 mars 2018

Calle Rockbäck får en egen TV-såpa

Läser med viss förtjusning att superbloggaren, Isabella Löwengrip, ska få en egen TV-serie. Blondinbellan, ni vet. 
Det blir en mix av Keeping up with the Kardashian och The Office, skriver Isabella-lilla bilden till höger-på sin blogg. TV-kamerorna ska följa henne i vått och torrt. 
Gud, så spännande. 
Kan knappt bärga mig.
Being Bella, ska serien heta. 
Då kan jag avslöja att även jag ska få min egen TV-serie. En tvättäkta såpa med det självskrivna namnet, Benga Calle. Rätt fyndigt.
Redan nu kan jag avslöja vad det första programmet ska handla om. Mitt barnbarn, Jonathan, löddrar in farfar med raklödder. 
Mer äkta såpa än så kan det inte bli. 
Ska sändas i påsk. Därför trycks även ett ägg in i min käft. 
Glad Påsk, säger vi väl redan nu.

Inga kommentarer: