lördag 1 juli 2017

Auf Wiedersehen juni-Willkommen juli

Det ni ser här ovanför är de löpsedlar jag producerat till mina blogginlägg under juni månad. Lägg därtill ett antal inlägg utan löpsedlar. 
Jag är själv förvånad över min faktiskt höga produktionstakt under snart 9 år jag drivit min blogg. 
Ni ska veta att det görs inte av sig själv. 
Det är ett envetet gnatande. 
Sju dagar i veckan. 
Året runt. 
Eftersom jag kör annonsfritt, tjänar jag inte ett rött öre på bloggen.
Tvärtom.
Det bästa av allt: det är vansinnig roligt fortfarande (nu tog jag allt i). 
Det bästa av allt är nog min mångsidighet. 
Det framgår tydligt på löpsedelns alla löp under juni månad. 
I dag riktar jag min strålkastare mot Malmö FF som hemma möter bottengänget, AFC United som överraskande slagit ner sina klubbpålar i Eskilstuna. En riktig historielös klubb och på så vis är unik i den svenska sportvärlden. 
En sak är då säkert. 
Jag fortsätter med Gott och Blandat i juli månad. Andra sidan tar jag numera en vecka i taget. Bäst så. 
Blogg på er.

Inga kommentarer: