onsdag 1 juni 2016

Farväl maj: Mest poppis på bloggen-Stefan i kiosken

Maj månad kan läggas till handlingarna. 
Tid för viss summering av blogginlägg. 
Det kan göras kort. 
Det kan göras långt. 
Vi tar den korta varianten. 
Det har under månaden med prunkande blomster blivit hela 50 blogginlägg. Den siffran har respekt med sig. 
Inläggen har varierat från högt till lågt, till bra till mindre bra inlägg. 
I särklass det mest populära inlägget har varit ”Stefan i kiosken”. Otroligt med besökare. Kunde inte ens drömma om att det gamla tullhuset i Lomma som förvandlats till glasskiosk skulle bli så populärt med tusentals besökare. Bara från Facebook kom det en dag hundratals glassälskare. 
På andra plats kom ett inlägg jag skrev den 14 mars 2011. Det handlade om vem som minns Tage Severin och Ingeborg Nyberg? 
Jag byggde upp inlägget med en bild på Halmstadsprofilen, Lennart Eriksson. Därmed av bara farten har Lennart även blivit en bloggkändis av format. För det inlägget finns också med på tio-i-topp bland över 3300 inlägg som jag producerat på min blogg sedan juli 2008. 
Vem anande att Lennart Eriksson i Halmstad var så populär? 
”Jag fräser vidare bland dina bloggläsare,” hälsar Lennart och gasar på. 
FOTNOT. Länkar till inläggen. Stefan HÄR! Tage Severin, Ingeborg Nyberg och Lennart Eriksson HÄR!

Inga kommentarer: