tisdag 5 april 2016

Nu är det här-handikappade får betala för parkera

Jag slog larm på bloggen för en tid sedan: 
Rör inte min handikappsparkering! 
Det hjälpte naturligtvis inte alls. 
Inte ens från handikapporganisationerna kom det ett pip. 
Sover ni gott? 
Viss förståelse har jag. 
Lund kommun måste naturligtvis få in kulor, så man kan fortsätta lulla med tiggarna. Sjukvården går på knäna. Då ska de sjuka som mår sämst i samhället plockas in på revbenen. De som har money i överflöd sitter fast i Panamadokumenten-se Uppdrag Granskning i morgon, onsdag kväll. 
Det lär bli heta potatisar. 
I dag-tisdag-besökte jag Skånes Urologmottagning på St Lars-området i Lund. Döm om min förvåning när handikappsparkeringen är avgiftsbelagd. 
Det blev en historisk parkering. 
För första gången sedan jag fick handikappsparkering 1985, fick jag alltså betala som alla andra friska människor. 
Plockas in på revbenen. 
Jag borde suttit fast i Panamadokumenten. 
Skit åt handikapporganisationerna som sover som fan själv. 
Se bilden här nedanför efter jag parkerat. 
SKÄMS! 
Lund.

Inga kommentarer: