onsdag 6 april 2016

Lommabornas dröm i april-jordgubbar!

Något förvånad kan jag avslöja den stora drömmen inför sommaren. Detta alltså redan i början av april. 
Aldrig tidigare har jag vid denna årstiden, haft så många sökningar till inlägget om jordgubbar på bloggen. Anstormningen till inlägget som jag lade ut på bloggen den 2 juli 2015 är förtjusande. 
Det är naturligtvis inte enbart Lommabor som längtar till sommarens svenska jordgubbar. Nej, besökarna kommer från i stort sett hela Sverige. 
Därför kan jag redan nu avslöja den stora drömmen som många går och bär på: 
jordgubbar. 
Ett märkligt fenomen. Fast kanske inte ändå.
Själv drömmer jag om att MFF ska slå Jönköping Södra i kväll onsdag. För inte tala om Zlatan. PSG möter Manchester City i kvartsfinalen i Champion League. 
Nåväl, även jag kan alltid stoppa in en och annan jordgubbe i mina drömmer. 
Om MFF och Zlatan vinner. 
Gubbe på er.

Inga kommentarer: