fredag 25 mars 2016

Linda Lindorff-skadeskjuten kråka i Let`s dance

På löpsedelns bild, ser vi en avmagrad Linda Isacsson, (Lindorff i dag som gift), endast 18 år gammal. 
När hon blev Fröken Sverige vägde hon 54 kg. 
Längden som i dag, 177 cm. 
Det är som jag skulle väga 70 kg, till min längd 193 cm. Då hade jag varit ett ytterst magert skrälle med ringande varningsklockor. 
Nu är det snarare så att det är tvärtom. 
Jag är en tjock pösmunk. 
Det är anorexi varning över seger bilden av Linda från 1990. Det skulle hon givetvis själv aldrig erkänna, men så är det faktiskt. 
Däremot vet vi. Sällan har väl en deltagare i Let`s dance drabbats av så mycket olyckor som Linda. 
Är det inte foten eller låret, så krockade hon med bilen i veckan. 
I kväll är hon rädd för spräckas i spagaten samt damma huvudet i golvet. Kiropraktorn säger nej, nej, men Linda säger jo, jo. 
Snacka om rumba i engelska parken. 
Rubriker, rubriker och ännu mer rubriker.  Till och med ett blogginlägg (mitt).
TV4 gnuggar händerna av förtjusning över sin bondestjärna. 
Jag tänker på det magra skrället från 1990.  Skinn och ben.
Let`s dance, Linda.

Inga kommentarer: