måndag 4 januari 2016

Facebook striden: Blggexplosion över 20 000 sidvisningar!

Jag har publicerat 3143 inlägg på bloggen sedan starten i juli 2008. Ingen inlägg har ens kommit i närheten av de senaste dagarnas invasion med besökare till bloggen. 
Bara det sista dygnet har bloggen över 20 000 (!) sidvisningar. Det är faktiskt långt mer än halva Lomma kommuns befolkning (23 000). 
Aldrig någonsin har intresset varit så stort. 
Orsaken? 
En för allmänheten stängd (varför?), Lommakoll på Facebook, har stoppat mig. 
Utslängd. 
Detta har retat upp folk så till den milde grad, att Lommakoll står med byxorna nere. 
En upprörd kvinna skrev:
"Släng in han igen."
Jag roade mig med att Googla fram bilderna på ordet Lommakoll. Google visade sig vara fylld med bilder från min blogg. 
Ett besynnerligt konstaterande.. 
Snacka om vem det är som har koll på verklighetens Lommakoll. 
Ni som eventuellt har missat hela storyn. Skrålla en bit ner och ni får allting serverat på silverfat. 
Tack till alla er tusentals som stöttat mig. 
Ärligt talat, så skiter jag fullständigt i Lommakoll på Facebook. 
Jag kör mitt eget race. 
Fast snacka om rivstart på det nya året.

Inga kommentarer: