måndag 21 december 2015

Firades med Rock-Ragge: En miljon (!) besökare till Calle Rockbäcks BLOGG

Straxt efter nio i förmiddags kom det magiska omslaget: 
999 999 slog om till 1 000 000 miljon besökare till bloggen. 
Det var som jag skrev: 
MAGISKT! 
Det är utan tvekan en unik milstolpe inom bloggvärlden. Bra jobbat av en pensionär, om jag får säga det själv. 
Det har aldrig under resans gång varit blod, svett och tårar, utan endast stor glädje att få skriva. 
Skapa något alldeles eget. Knixa till den ena storyn efter den andra som bevisligen uppskattats av många. 
Egen löpsedel i full fart har jag också hittat på. 
Det har blivit över 1000 löpsedlar. 
Inte mindre än 3130 inlägg på bloggen. 
Det tog mig 7 år, 5 månader och 14 dagar, att nå fram till 1 000 000 besökare. Jag är (förlåt) jävligt stolt över min bedrift. 
Vem som var besökare 1 000 000 miljon? 
Jag har spårat. 
Det var till ett inlägg jag skrev om Rock-Ragge den 11 april 2011
Passande.
Be Bop-A-Lula!
Rock`n`roll. 
Läser du detta, hör av dig till mig. 
Jag lovar inga guld och gröna skogar. Däremot kan jag lova att du kommer hyllas på bloggen. 
Tack till alla mina bloggbesökare som gjorde 1 000 000 möjligt. 
FOTNOT. Google+ kan visa upp 9 582 586 visningar av Calle Rockbäcks BLOGG. Det går över mitt förstånd.

Inga kommentarer: