tisdag 26 maj 2015

Snart är vi där-1 000 000 besökare till bloggen

Snart är vi som sagt var där. 
En bit in i april klev bloggen över en annan magisk linje-9 000 000 besökare. 
Nu går vi med raska steg mot 1 000 000 besökare. 
Det återstår snart endast 70 000. 
Sedan är det målgång; 1 miljon människor till bloggen. 
För mig är det ofattbart stort. 
OK, jag har varit trägen. Dag ut och dag in i snart sju år har jag publicerat allt mellan himmel och jord på bloggen. Inget har varit varken för smått eller för stort. 
I bland har det blivit väldigt bra. 
I bland rena skräpet. 
Blandad kompott. 
Fast alltid makalöst roligt att producera. 
Jag har läsare från i stort sett alla jordens länder. Där tog jag i, men bara lite. Det rör sig i alla fall om bloggbesökare från jordens alla hörn; från Lomma, övriga Sverige till Argentina, USA, Kina, Indien, Ryssland, Afrika, inte minst Australien osv. 
Ett pärlband av många och spännande länder. 
Nu grunnar jag över hur jag ska markera 1 000 000 besökare, när den dagen kommer. 
Här tar mina idéer slut. 
Jag tror jag bara njuter av siffran. 
Vi får se. 
Välkommen på resan mot 1 000 000!
Utan er är Calle Rockbäcks BLOGG ingenting. 

Inga kommentarer: