söndag 9 juni 2013

Mobiltelefonen blev ett piano!?

Hej alla barn, nu blir det barnprogram! Titta nu vad farbror Frej tagit fram, en litet piano och nu ska ni höra ... 
Fabror Frejs härligt galna upptåg känner vi alla till. Ständigt barnens favorit i Anders Erikssons tappning. 
Nu har jag åkt dig på en farbror Frej, fast i verkligheten. 
Jag vill naturligtvis, i alla fall försöka, hänga med i den tekniska utvecklingen som går snabbare än alla hastighetståg i Japan.
Sagt och gjort. 
Jag skaffade mig den senaste modellen av mobiltelefonen. 
Och nu sitter jag där, inringad i ett tekniskt mysterium och kommer varken ut eller in, om Herrskapet förstår vad jag menar. 
Häromdagen förvandlades plötsligt telefonen till ett PIANO. Jag kunde nästan riva av en hel "Boogie-woogie" på telefonhelvetet. 
Hallå, bakelittelefonen! 
Kan jag också raka mig med min nya mobiltelefon?

Inga kommentarer: