fredag 1 februari 2013

Lady Gaga utslagen av ”Kalle fra Uddevalle”!

Veckans verkliga bloggraket är inlägget om ”Kalle fra Uddevalla”. Nu har t o m den läckra Kalle petat bort Lady Gaga som tronat högst upp på tio-i-topp listan i evigheter. 
Tämligen sensationellt. Vem kunde tro på en sådan utveckling? 
Min blogglista hittar du här till höger. Du kan själv konstatera att i dag den 1 februari 2013 har Kalle puttat bort Lady Gage och lagt sig både på första som andra platsen, av alla snart 2000 blogginlägg jag lagt ut. Mängder av bloggläsare gillar alltså min son Johans-lilla bilden-fantastiska Youtube-klipp av ”Kalle fra Uddevalle”. 
Har du missat storyn. Klicka HÄR
Givetvis bjuder jag på veckans bloggraket i all sin fulla glans:

 
FÖRKLARING! 
Undrar du över siffrorna i bannern, alltså bloggens ansikte allra överst på min blogg. Svaret är ganska enkelt. 
Det är ned-eller uppräkningen av blogginläggen mot den heliga siffran 2000. Håll i hatten!

Inga kommentarer: