tisdag 21 augusti 2012

McDonald`s i Lomma om snuskrapporten: Beklagligt!

Min son Johans snuskrapport på bloggen, efter ett besökt med familjen på McDonald`s i Lomma, har väckt stor uppmärksamhet. Flera har hört av sig och berättat om liknande upplevelser. Big Mac har plötsligt förvandlats till Trash Mac. McDonald`s restaurangchef i Lomma, Christian Andersson, förklarar här varför det blev som det blev, men inte blev som det var tänkt: "Jag kan bara beklaga att upplevelsen på McDonalds Lomma i söndags ej varit så bra som vi strävar efter. Vi har under senaste tiden haft lite bekymmer med försäljning som går som en "berg- och dalbana", och därav haft svårt att hitta en bra balans mellan försäljning och antal medarbetare på golvet. I söndags var det oturligt nog en sådan dag, där vi inte alls var med på den höga gästtillströmning som kom. Angående servettbekymret så vill jag påpeka att vi har servetter även vid miljöstationen. Så när vår personal i kassan dirigerade er till dessa servetter, va inte tanken att ni skulle använda begagnade servetter, utan det va helt enkelt ett sätt att försöka få fram servetter till er snabbare än att springa ut på lagret och hämta. Än en gång får jag beklaga det inträffade".FOTNOT: Ni som missat Johans snuskrapport. Skrålla en bit ner på bloggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dålig undanflykt. Som jag skrev till förra artikeln. De tre gånger jag ätit där har servicen varit katastrofalt dålig. På inget annat mcdonalds har jag fått vänta så länge på kall och dålig mat. Inte nog med att vi fick sämsta hamburgerkedjan, vi fick sämsta ledningen till den också... Oh the joy!