söndag 13 maj 2012

Com Hem kraschade i Lomma!

Bor du som jag i Lomma och inte har varken bredband, telefoni eller TV-bild? Du kanske har bild, från och till osv. Allt försvann i går i samband med SM-finalen i handboll vid 18.30-tiden. Sedan dess har jag ingen bild i min TV. Tack och lov har jag inte Com Hems bredband eller telefoni. Efter sju sorger och åtta bedrövelser, har jag äntligen fått ett besked från Com Hems driftinformation: "Vi åtgärdar just nu ett avbrott på samtliga tjänster, tv, bredband och telefoni i ditt område. Beräknas vara åtgärdat: 2012-05-14 15:00". Jaha, det blir alltså en TV-fri dag. Och stackars er som även har bredband och telefoni via Com Hem. Fast andra sidan, så dyker bilden upp, från och till. Just nu ser det bra ut, men hur länge varar den glädjen?  I morgon kväll spelar IFK Göteborg-Malmö FF. Nåde Com Hem, om man inte fått ordning på sina ledningar till dess. Ja, sicken röra. Det var bättre på Lennart Hylands tid. Visst, det kunde snöa, men gubben syntes. Mest hela tiden. Suck!

Inga kommentarer: