torsdag 8 mars 2012

Tjuv försökte sälja röntgenbilder på Niklas Strömstedts tänder!


Mycket skall man då få höra-och läsa- innan öronen trillar av. Den senaste rysaren och gapflabbet står Niklas Strömstedt för.
Strax efter lunch i dag skriver Niklas Strömstedt så här på Twitter:
”Visserligen guldtand; men att en tjuv bryter sig in hos min tandläkare o snor rötgenbilder som han sen försöker sälja till Se & Hör...Jesus!”
Markoolio läser Niklas tweed, jo, det heter så. Han tror inte det är sant. Han skriver in:
”Du måste skoja”
Lite senare återkommer Markoolio, efter att förmodligen kollat upp galenskapen med Strömstedt.
”Dagens sanning! Hahaha det är hur sjukt som helst.”
Ja, ni läste rätt. En tjuv bryter sig alltså in hos Niklas Strömstedts tandläkare. Där hittar han röntgenplåtarna på Niklas tänder. Tror sig kunna göra en förmögenhet. Roffar åt sig kändisplåtarna. Och, har man hört på maken, försöker sälja Niklas gaddar till Se & Hör.
Jag har alltid gillat Niklas Strömstedt. En period hade vi en guldtand
gemensamt. Tyvärr fick min tandläkare dra ut min i december 2010-se bild här intill.
Tänk om vi haft en svensk variant av nedlagda News of the World. De hade garanterat köpt röntgenbilderna på Niklas Strömstedts tänder.
Nu blev det en kul grej här på bloggen. Bilderna på Niklas har jag lånat från hans hemsida. De är tagna av fotograf Mattias Edwall.
Vinjettbilden är ett montage jag har gjort. Det är INTE Niklas Strömstedts tänder, så det så.
Njut av en osannolik story som låter för bra för att vara sann.

1 kommentar:

pappa B sa...

Prissätter man dem efter antal tuggor de utstått, eller?