torsdag 30 juni 2011

Vinterns mest efterlängtade reprisbild!

Nu är det tid igen.
Sedan jag startade bloggen i juli 2008, har jag frestat er med läckra badbilder från Lomma.
Antingen har det varit det livliga badlivet
vid mitt eget bad, hamnhusen med T-bryggan, eller som på bilden, Lomma Beach.
Sommar ut och sommar in. Alltid samma bilder från badlivet i Lomma.
Nu är det åter trängsel om utrymmet. Det är så trångt att folk får spränga ner ett badlakan. Invasionen på G.
Därför kör jag ut en efterlängtad reprisbild. I vintras trånade vi efter badbilden.
Därför kanske det också kan vara skönt, att få svalka av sig med med en helt annan badbild.
Mina tuffa amazoner som tog ett julaftonsdopp i Lomma. Jag var med. Fast jag stod i snö upp till knäna. När jag publicerade bilderna här på bloggen, väckte det stor uppmärksamhet.
Kan den isiga badbilden komma att bli sommarens mest efterlängtade badbild? Ja, det beror alldeles på hur hett om öronen vi får det. Gott folk, vi är bara i början på sommaren 2011.
Själv väljer jag mera is till punschen.

Inga kommentarer: