tisdag 1 februari 2011

Dagens lödder: VÄGHYVELSEX!


Håll andan! Det här är inlägg numero 1132 på bloggen. En längre tid har inlägget om den supersexiga väghyveln varit ett av de mest besökta. På dagens blogglista ligger Hyvel-Börjes sexhyvel på bronsplats. Märkligt. Nu kan du andas ut igen.
Listan på de mest populära inläggen finner du här till höger på bloggen. Det var den 25 mars 2009 jag skrev om den populära väghyveln.
Varken jag eller Börje kunde drömma om det enorma genomslaget för en sådan burdus sak som en väghyvel.
OK, jag tog till vissa knep. För att få fart på föreställningen, smyckade jag inlägget med diverse damer och skruvade samman en story om Börjes supersexiga väghyvel.


Egentligen är det inget märkvärdigt med att ha sex med en väghyvel.
I Östersund greps en överhettad herre som hade samlag med damcyklar?!
I Skottland blev en skotte så till sig i trasorna när han såg en ly
ktstolpe, så MÄNNISKAN VÅLDTOG STOLPEN?!
Värre ändå. Om det nu är möjligt. Han tände också våldsamt på TROTTOARER?!

Den krumbuktande skotten fick också kylas ner i poliscellen.
Nej, Börje har ännu så länge aldrig upplevt att någon
galning försökt våldta hans väghyvel. Fast man vet aldrig. Kan man ge sig på damcyklar, trottoarer och lyktstolpar, så borde väl inte en väghyvel vara någon större match.
Fast... kanske ändå.
Och i Halmstad finns det luddiga planer på att skriva ett fräscht folklustspel, ”Bonnläpparnas återkomst”.
Så vem vet?


(Bilden på den läckra bilden på väghyveln i Lomma från 1930-talet, har jag fått från Tommy Nordström. Vem annars? Tack!)

Anlagd brand i Lomma Hamn
Läs Sydsvenskan HÄR!

Inga kommentarer: