lördag 28 augusti 2010

Zlatan klar för Milan. Bloggen GRANTOPPEN avslöjade det för snart två månader sedan

Fråga mig inte hur det gått till, men så är det.
Redan förra sommaren när det spekulerades vilt vilken klubb Zlatan var på väg till slog bloggen GRANTOPPEN till.
På ett tidigt stadium drog bloggen slöjan av allt hemlighetsmakeri.
-Zlatan klar för Barcelona!
Ingen trodde på vad en sketen liten blogg skrev.
Ack, så rätt GRANTOPPEN fick.
Nu har bloggen gjort om bravaden igen.
Redan de 1 juli kunde ni läsa på bloggen att Zlatans nästa adress skulle bli Milan FC i Italien. Då yrade alla om Manchester City. Åter brydde sig ingen om detta, minst sagt, exklusiva avslöjande.
I dag står all media där med skammen.
GRANTOPPEN har ännu en gång haft rätt angående Zlatans stökiga byte av klubb.
Fast egentligen borde jag veta hur det gått till, för Johan som driver bloggen är min förnämliga son.
Ärligt talat.
Jag har ingen aning, men jag är en stolt far, så det så.
Här får ni en gång till länken till avslöjandet den 1 juli i somras. Klicka HÄR!
Visst är det bra.

Inga kommentarer: