söndag 4 oktober 2009

BILDEXTRA: Här blir jag anfallen av STORMEN!

Den unika bilden av stormen som i dag drar fram över Lomma. I nästa sekund sköljer havet över mig. Jag blev så att säga nybadad med kläderna på. Jag var rätt säker på att kameran vandrat vidare till de sälla jaktmarkerna.
Tack och lov överlevde min indränkta Nikon. Därför kan du se bilden av ett förbannat hav som piskar allt och alla i dess väg.
Jag kan fortfarande känna sältan av stormen på mina läppar.
Vad gör man inte för konsten?


Titta på bilden här nedanför. Den tog jag en ljuvlig fredagsmorgon den 7 augusti. Min badflicka Mia, njöt i fulla drag av morrondoppet. Jag publicerade bilden med den inlagda texten här på bloggen.
Grejen är den, att bilden är från exakt samma plats, där det rytande havet nu på förmiddagen ville sluka mig med hull och hår.
Mia, visst längtar vi till nästa sommar.

Inga kommentarer: