onsdag 25 mars 2009

Visst är det supersexigt med en väghyvel!


-Va! Är du inte riktigt klok. Ska du blogga om en väghyvel? Du får ingen besökare. Alla jagar bloggar om sex, ormar i paradiset, stay-ups, Blondinbella och gummistövlar.
Vännen Gusten sågar mig längst fotknöl
arna.
Nu är det så att jag har Börjes väghyvel. Det har ingen annan av alla miljontals bloggar som far omkring på nätet.

Ni som brukar läsa min blogg, känner till Börjes väghyvel. Senast var det Gunilla Axén från fotbollförbundet som körde över mig med hyveln.
När Laila Bagge visade sin rumpa, kändes det som om jag fick mi
g ännu en åktur. För inte tala om Gynnings bröst.
Gott folk, det är supersexigt med en väghyvel. Basta!
Därför är det hög tid att presentera Börjes väghyvel. Jodå, både Börje och hyveln finns i verkligheten.

För tillfället hyvlas det en gång-och cykelväg utanför Kävlinge i Skåne.
Jag for dit för inspektion. Börje själv är en förbannat trevlig prick. Väghyveln mer avvaktande och spän
ner sina väldiga muskler inför sugande blickar från unga damer som cyklar förbi.
Vi pratade mest satelliter. Även en hyvel styrs numera av en GPS, kanske inte det sexigaste som finns, men ändå.
-Jag for till Florida, USA, och köpte min hyvel, berättar Börje
och fortsätter:
- Den kom n
erplockad i alla delar i en container till Göteborg. Ja, så skruvade jag samman skönheten.
I bransc
hen är Börje och hans hyvel en kändis. Annars vilar denna väldiga Caterpillar ut hemma på gården utanför Kungsbacka.
Tro det elle
r ej, men Börje samlar på väghyvlar. Klenoden är från 1940-talet.
Marilyn Monroe låg en gång i tiden utsträckt på rariteten.

Vem sa att inte en väghyvel är sexig?




Klicka och du kommer till Börjes hemsida:
http://hyvelborje.se/

Inga kommentarer: